رشحه قلم

مطالبه گر انقلاب اسلامی

رشحه قلم

مطالبه گر انقلاب اسلامی

....تهاجم بدون مرز....؟؟!!

يكشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۵۰ ق.ظ

بسمه تعالی

امروزه با توجه به سیر تحولات جهان و بالاخص تحولاتی که در کشورهای اسلامی رخ داده است، کشور عزیزمان به مرکز ثقلی تبدیل شده که نگاه بسیاری از جهانیان و مسلمانان جهان را به این نقطه از کره زمین معطوف کرده است. همین امر مسئولیت مسئولین و جوانان این مرز و بوم را چند برابر کرده که نگاه خود را به حکومت جهانی اسلامی به طرز عملی و فرامنطقه ای معطوف گردانند. برای رسیدن به این مهم، نیاز است که مسئولین و مردم کشور عزیزمان بالاخص ما جوانان، هوشیار و دوشادوش یکدیگر تحت فرماندهی مقام ولایت آماده هر گونه اقدامی باشیم و وظایف یکدیگر را گوشزد و رصد کرده تا از مسیر اصلی خویش خارج نشویم. یکی از مطالبی که مقام معظم رهبری در طی سالیان سال از جوانان ایران اسلامی خواسته اند بحث مطالبه و مطالبه گری است، به طوری که فرموده اند یک لحظه از درخواست و مطالبه خود کوتاهی نکنید! و نفس روحیه مطالبه گری و نشاط را همان چیزی می دانند که جوان امروز ما به آن احتیاج دارد. از آن جایی که مستکبران عالم، اسلام و این انقلاب را تهدیدی برای منافع خود می دانند، در صدد محو کردن آن و سرمایه های این مملکت، یعنی جوانان و نوجوانان هستند و هر روز با ترفندی نو وارد فضای فکری و فرهنگی ما می شوند. چیزی که امروزه مبتلا به جامعه ماست بحث عصر ارتباطات و اطلاعات و فناوری های آن است که به دنبال خود فرصت ها و تهدیدهایی داشته است که اهمیت آن را به اندازه اهمیت خود انقلاب اسلامی کرده است. فضای مجازی و به دنبال آن شبکه های به اصطلاح اجتماعی، یا بهتر بگوییم ضد اجتماعی، فرصت جاسوسی و تخلیه اطلاعاتی از کاربران را برای کشورهای متصدی آن ها و سرویس های جاسوسی_تروریستی دولت های صهیونیستی به وجود آورده است. برای اثبات این مدعی به جملات زیر دقت کنید:

"من اجازه نمی دهم دختر 18 ساله ام وارد شبکه های اجتماعی بشود!" ... "من الان نگران فیس بوک هستم. البته متولیان فیس بوک انقلاب بزرگی در شبکه های اجتماعی ایجاد کرده اند اما چون مالیا (دخترم) شخص معروفی است من به حفظ حریم خصوصی اش علاقه مندم."

اینها سخنان باراک اوباما رئیس جمهور کشوری است که با حمله نظامی، دموکراسی و آزادی را برای کشورهای دیگر به ارمغان می آورد!! و البته از متولیان این شبکه های ضداجتماعی است!! اکنون وی نگران حریم خصوصی و تخلیه اطلاعاتی فرزند خویش است! حتی خبرنگاری از همسر اوباما پرسید: اجازه می دهید دخترانتان وارد این شبکه های اجتماعی بشوند؟ او از خود خبرنگار پرسید: "آیا خودت اجازه می دهی که فرزندت به جایی برود که نمی توانی کنترلی روی آن داشته باشی!!؟؟" نا امنی و ماهیت جاسوسی این شبکه های ضد اجتماعی، در سخنان اوباما و همسرش، به وضوح دیده می شود.

از جمله این جاسوس کده های همیشه همراه، برنامه وایبر است که مالک آن، تالمون مارکو، افسر اطلاعات سابق موساد است. سرور این برنامه در خاک فلسطین اشغالی قرار دارد. شبکه های ضد اجتماعی دیگر مثل واتس اپ، فیس بوک و اینستاگرام هم ضمن آنکه متعلق به مارک زاکربرگ ضد خدا هستند، از جمله ی مهمترین جاسوس کده های صهیونیستی_تروریستی می باشند که ماهیت جاسوسی آن ها، بر کسی پوشیده نیست. تلگرام نیز، تحت مدیریت مایکل میری لاشویلی، افسر نظامی ارتش جنایتکار صهیونیستی اداره می شود و با شعار دروغ تضمین امنیت کاربران، به جاسوسی و تخلیه اطلاعات آنان مشغول است.

در حالی که در قانون اساسی آمریکا ورود به شبکه های اجتماعی (بخوانید ضد اجتماعی و جاسوسی) برای افراد زیر 13سال ممنوع است و پیگرد قانونی دارد، و حتی حضانت فرزند از خانواده گرفته می شود، در کشور اسلامی ما بدون هیچ گونه تاملی اجازه ورود به حریم خصوصی افراد جامعه داده شده است. در حالی که مسئولین کشور باید در زمینه ی فضای مجازی از همه هوشیار تر باشند، گویی بی خبرند و یا خود را به بی خبری زده اند! به گونه ای که گوشی های هوشمند تلفن همراه، در زمان اوج تحریم ها، یعنی زمانی که دشمنان اسلام و مسلمین اجازه ورود داروهای بیماران خاص را نمی دادند، به راحتی و بدون ایجاد هیچگونه علامت سوالی در ذهن مسئولان، به کشور وارد شود. به دنبال آن، شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی، شروع به فعالیت و سوء استفاده از کاربران نمودند. حال آن که اگر متخصصان داخلی، قصد ساخت و راه اندازی یک شبکه اجتماعی را داشته باشند، می باست از هفت خان مراحل گرفتن مجوز، کاغذ بازی های متداول (بوروکراسی)، دادن مالیات، عوارض، حق السهم نهاد های گوناگون دولتی و...، نیز عبور کنند! این کار، تحرک و اشتیاق را از متولیان داخلی می گیرد، ولی کدام یک از این شبکه های ضداجتماعی و جاسوسی که همه آن ها قوانین جمهوری اسلامی را نقض می کنند، مجوز دارند؟! در عین حال تمام درآمد این شبکه ها متعلق به کشورهای متولی آنهاست، بدون این که حق السهمی به دولت ما پرداخت کنند!

وقتی این شبکه ها وارد ژاپن شد، این کشور که قوانین خود را نقض شده می دید و ارز بسیاری را از دست می داد، برنامه "لاین" را ایجاد و حتی مخاطبانی را از کشورهای آمریکایی، اروپایی و... جذب کرد و تحت تاثیر خود قرار داد. ولی مسئولین ما چگونه با این شبکه ها برخورد می کنند؟ چه قدر قوه قضائیه، قوه مقننه و قوه مجریه در انجام دستورات و مصوبه های خود قاطع هستند و برخورد می کنند؟ در اسفند ماه1390 از سمت مقام ولایت، شورای عالی فضای مجازی تاسیس شد، ولی با گذشت سه سال از ابلاغ 40 فرمان از سمت مقام معظم رهبری خطاب به اعضای این شورا، شاهد هیچ گونه فعالیت و پیگیری خاصی از سمت این شورا نبوده ایم!! در حالی که دشمن اسلام و مسلمین از همه امکانات مادی، فرهنگی، اجتماعی، بصری، مجازی و... برای ضربه زدن به نظام اسلامی ما استفاده می کنند و حتی مسئولین ما از جاسوسی بودن این شبکه ها اطلاع دارند ولی تا به حال اقدام اساسی از سمت آنان دیده نشده است. حتی در سال گذشته وقتی با حکم قضایی در صدد فیلتر برخی شبکه های ضد اجتماعی مانند وایبر و تانگو برآمدند، با واکنش شخص رئیس جمهور روبرو شدند! حتی مقامات بلند مرتبه ما از این شبکه ها استفاده می کنند که این مسئله، خود عواقب امنیتی به دنبال دارد! در سنای آمریکا تصویب شده که این کشور هر گونه حمله سایبری را حمله نظامی تلقی می کند و با حمله نظامی جواب می دهد! ولی ما چگونه با آنان مقابله به مثل می کنیم؟ دشمن صهیونیستی و آمریکایی شوخی ندارد!

 از جمله مطالبات ما جوانان بالاخص از صدا و سیما به عنوان عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی این است که هر چه بیشتر و سریع تر برنامه هایی مناسب در این راستا برای آگاهی دادن و فرهنگ سازی، البته در ساعاتی که پر مخاطب تر است، تولید نماید! امیدواریم با این سرعت و جدیتی که از دشمن دیده می شود اقدامات ما نوش دارو پس از مرگ سهراب نشود!!!!

از نسل جوان و مطالبه گر نیز انتظار می رود از هر یک از سه قوه بخواهند با تمام قدرت به وظیفه خود عمل کرده و دولت همان طور که قوه قضاییه حکم داده است جلوی این جاسوس خانه های همیشه همراه را بگیرد و قوه مقننه قوانین لازم را برای حفظ حقوق نظام و ملت و حفظ حقوق شهروندی و خانواده صادر کرده و قوه قضاییه بدون مماشات خائنین را مجازات کند و دست دشمنان اسلام و مسلمین را کوتاه نماید. در واقع این مطالبه ی یک جامعه، یک کشور و یک ملت بیدار از مسئولین است. البته به گفته مقام معظم رهبری "در کنار آن مطالبه و طلبکاری و مدعا داشتن، پیگیری کردن، مطالعه کردن، درباره مسئله اندیشیدن و... و راهکار اجرایی دادن و بالاخره خود وارد میدان کار شدن جزء وظایف و تکالیف جوان ماست که این را باید جوان ما درک کند".  

                                                                                                  

 

  • رشحه قلم

نظرات  (۱)

ممنون از اطلاعات ارایه شده.ما هم امیدواریم که مسیولین زیر سلاح اقدامات مناسب وبه موقع اعمال کنند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی