رشحه قلم

مطالبه گر انقلاب اسلامی

رشحه قلم

مطالبه گر انقلاب اسلامی

استراتژی پنهان

چهارشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۵۷ ق.ظ

بسمه تعالی


استراتژی پنهان


با توجه به ماهیت جاسوسی- صهیونیستی نجس افزار ها و شبکه های ضداجتماعی صهیونیستی مانند تلگرام، اینستگرام، وایبر و واتس اپ، و همچنین هدف وجودی و هژمونی آن ها و تاییداتی که حتی شخص باراک اوباما از ماهیت اطلاعاتی- جاسوسی این شبکه ها مثل توییتر و فیس بوک در پیشبرد فتنه سال 88 و اسنادی که جولین آسانژ و ادوارد اسنودن و بسیاری از افراد مختلف در سطح جهان از جنایت های مختلف برخی از کشورها به وسیله اینترنت انتشار داده‌اند به این نتیجه می رسیم که با یک جنگ تمام عیار و پنهانی روبرو هستیم، که این امر، ضروری می نماید تا خود را برای مواجه با دشمنان مجازی و مقابله با آن ها آماده کنیم. البته شاید برای فکر کردن به این مسئله دیر باشد ولی، به قول معروف: "جلوی ضرر را از هر جا بگیریم منفعت است."

به فرموده مقام عظمای ولایت: "گستره تهاجم فرهنگی جبهه استکبار، همه کشورهای دنیا است اما در این تهاجم مهمترین هدف نظام جمهوری اسلامی است." (23/3/90) بر این اساس اگر بخواهیم گذری کوتاه به استراتژی استکبار جهانی در برخورد با جمهوری اسلامی و ملت ایران داشته باشیم؛ اولین واژه ای که بعد از جنگ نظامی در ذهن تداعی می شود واژه جنگ نرم یا تهاجم فرهنگی است. برای مقابله با این جبهه لازم است همه نیروها، از سواره نظام تا پیاده نظام، از عوام تا خواص جامعه، به دشمنیِ دشمن اعتقادی راسخ داشته باشند؛ چرا که اگر چنین اعتقادی وجود داشته باشد، بدون هیچ مقاومتی مجذوب و مقهور سخنان دشمنان نشده و به راحتی با آنان دست تسلیم نخواهیم داد.

شاید سوالی که در ذهن اقشار جامعه، بالاخص جوانان ایجاد شده باشد، این است که آیا واقعا آمریکا به کشوری کوچک در غرب آسیا که حتی بسیاری از مردم جهان اسم آن را نشنیده اند و جزء کشورهای جهان سوم است، این قدر توجه داشته و سیاست های کلان خود را رها کرده است؟

این مسئله در جایی روشن می شود که با نگاهی کلی به جهان، درمی یابیم بسیاری از کشورها در رقابت اند تا خود را به معیارها و استاندارد های ابرقدرت های جهان برسانند، ولی این جبهه حق است که در جمهوری اسلامی ایران و لبنان خود را مقابل آن ها قرار داده و مبارزه می کند. پس بسیار واضح است که یکی از مهم ترین اهداف استکبار جهانی، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و برای نابودی آن به هر اقدامی متوسل می شوند.

رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای طی رهنمودهایی از اقداماتی که مستکبرین علیه دشمنان خود در جنگ نرم انجام می دهند به خوبی نام می برند؛ (18/12/75)1،(1/1/86)2 و... ؛ دشمن چند فاز را در مورد حمله قرار دادن دشمن خود دنبال می کنند:

در اولین گام با تطمیع سعی در رام کردن دشمن خود دارد. اگر به عقبه جنگ حق و باطل نگاهی کنیم، هنگامی که کفار دیگر جایی برای ورود در سپاه اسلام نداشتند با ظواهر مادی و ثروت و... وارد عمل می شدند و شروع به نرم کردن عناصر اصلی و  نفوذ در جبهه اسلام می کردند. حتی اگر در حرکت انقلاب اسلامی و یا در حال حاضر نگاه کنیم و خوب رصد کنیم این اتفاقات برای نفوذ در هر جبهه ای حتی جبهه فضای مجازی نیز کارساز است. تطمیع یا غرق شدن در ناز و نعمت دنیوی از عواملی است که باعث از بین رفتن تفکر و عصبیت فرد و غرق شدن در فساد و تباهی و به طبع آن غرق شدن جامعه است. دشمنان با زیبا سازی ظاهر نرم افزارهای صهیونیستی و از طریق طراحی های منحصر به فرد، رنگ آمیزی های اغواگر، استیکرهای جذاب و بعضا غیر اخلاقی، تبلیغات پر رنگ و لعاب و... به تطمیع کاربران می پردازند. بدین سان دشمن با تطمیع عناصر اصلی و یا سربازان یک جبهه آن ها را تسلیم و بی اراده و یا به قولی استحاله کرده و آن ها را به مهره های بی چون و چرای خود تبدیل می کند.

دومین گامی که دشمن در صورت کارساز نبودن تطمیع افراد، بکار می گیرد، حربه تحقیر است. اگر به مسائل و محتوایی که در شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی مانند تلگرام و اینستاگرام و... ارائه می شود، توجهی دوچندان داشته باشیم با مطالبی مواجه می شویم که در بر دارنده تحقیرهای قومی و قبیله ای، توهین به افراد درجه یک سیاسی و تحقیر اعتقادات و باورهای دینی و فرهنگی و یا حتی به سخره گرفتن قشری خاص است. لفظ جهان سوم و یا کشورهای عقب افتاده، همه برای تسلیم کردن نیروهای یک جبهه هست، که با ایجاد این حس تحقیر، دیگر فرد به داشته ها و عقبه خود افتخار نکند، به نوعی خود را بی هویت دانسته، همیشه به دنبال الگوپذیری از فرهنگ غربی برآمده، به راحتی پذیرای مدها و منوی غذای فکری آن ها می شود و راه برون رفت از این تحقیر را رسیدن به الگوی مدنظر آنان می داند و سپس به تقلید کورکورانه می پردازد. با توجه به این که در این شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی در گروه هایی مختلف صدها و بلکه هزاران بار این مطالب تکرار و توسط کاربران ناآگاه و گاهی افراد فریب خورده تایید شده، تاثیری صدها برابر از آن چه که دارد را بر مخاطب خود گذاشته و او را به جبهه دشمن منتقل می کند. حتی دشمن در بعضی موارد افرادی را که مهره خود قرار داده، برای تحقیر افرادی استفاده می کند که تطمیع نشده اند و می گوید با هر ترفندی فرد موثر را بی حیثیت و تخریب کنید تا به ناچار در مسیر دشمن وارد شود.

اقدام سوم تهدید است. از کاربردهای اساسی همین جاسوسکده های همیشه همراه، استفاده از اطلاعات شخصی و خانوادگی و عکس ها و... است که با بایگانی اطلاعات شخص مورد نظر، از آن برای تحقیر و تهدید فرد استفاده کرده، تا او را به ناچار با خود همراه کنند. گاهی فرد ممکن است از کرده های خویش پشیمان شده باشد ولی با تهدید به افشای اطلاعات شخص، وی را مقهور خود قرار می دهند. در اعترافاتی که افراد فریب خورده، در فتنه سال 88، داشته اند، بیان کرده اند که با سرویس های جاسوسی از طریق این شبکه های صهیونیستی حمایت و تغذیه می شدند و در صورت انکار، تهدید به افشاهای خطاهای زندگی شخصی آنها یا تحویل آنان به سرویس های اطلاعاتی ایران و... شده اند.

و اما در پایان اگر دشمن نتواند با این سه مرحله فرد را تسلیم خواسته های خود کند، دست به حذف شخص و ترور شخصیتی و یا فیزیکی فرد مورد نظر خواهد زد. از شاهد مثال های آن، شناسایی سران و دنبال کنندگان اخوان المسلمین از طریق همین جاسوسکده های همیشه همراه و دستگیری و اعدام آن ها است. زیرا شخص محمد مرسی، انقلاب فیس بوکی را باور و از طریق اکانت فیس بوک خود طرفدارانش را مشخص کرد. همه سرپل ها توسط سرویس های جاسوسی- صهیونیستی از این طریق شناسایی و در شب کودتا حدود هزار و اندی از سران انقلاب دستگیر شدند و بعد هم اکانت فیس بوک آن را حذف کردند! و یک انقلاب در جای خود خاموش شد! پس مطمئن باشیم دشمن به طور همه جانبه و با روش های دقیق از این نجس افزارها و شبکه های ضد اجتماعی استفاده کرده تا بتواند بیشترین ضربه را به جبهه حق وارد نماید، ابتدا آن ها را از هم جدا و سپس نابود نماید.

پس از مسئولین امر این انتظار می رود همان طور که دشمنان اسلام و مسلمین این میدان نبرد را جدی گرفته اند ما نیز این جنگ تمام عیار را جدی گرفته و با برنامه ریزی دقیق و اقدامی انقلابی هر چه سریع تر جلوی پیشروی دشمن در میدان جنگ نرم که از طریق شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی در حال فتح میدان مبارزه می باشد را بگیرند.

از مسئولین انتظار می رود، همان طور که در مجلس سنای آمریکا تصویب شد که "آمریکا هر گونه حمله سایبری را حمله نظامی تلقی می کند و با حمله نظامی جواب می دهد" ما نیز به آن ها جوابی در خور توجه داده و اجازه ندهیم تا از طریق این نجس افزارهای صهیونیستی اصالت و تبار، ذائقه فکری و سبک زندگی سرمایه های این کشور را به راحتی استحاله نموده و تغییر دهند.

بایسته است مسئولان، زمینه فیلترینگ این شبکه های صهیونیستی- جاسوسی را فراهم کرده و آن را به تاخیر نیندازند و زمینه های راه اندازی شبکه ملی اطلاعات را ایجاد کرده و اجازه تبلیغ و فعالیت این نجس افزارهای صهیونیستی را در کشور نداده و خود، درِ این جاسوسکده های همیشه همراه را برای همیشه ببندند.

 

        

1-      تهدید یکی از کارهای دشمن است؛ یکی از شیوه های دشمن، تهدید کردن است. ممکن است در یک مواردی تهدید خود را عمل هم کند، اما آن ملتی در این میدان کشمکش خواهد توانست عظمت، عزت، هویت و منافع خود را حفظ کند که عقب نشینی نکند و بایستند. این استقامت «فما استقاموا لکم فاستقیموا لهم» تا وقتی که دشمن در مقابل شماست و علیه شما ابزارهای تهدید و تخویف خود را مطرح می کند، باید ایستادگی کنید.

 

2-      ما با یک تهاجم و جنگ حقیقی و سازمان یافته مواجه هستیم که از راه های مختلف و بسیار هنرمندانه به اجرا گذاشته شده است و کسانی که نسبت به مسائل فرهنگی حساسیت داشته باشند، متوجه مسأله تهاجم فرهنگی خواهند شد و نشانه های بارز و بی شماری را در این زمینه مشاهده خواهند کرد، بنابراین کار فرهنگی در ایران اسلامی مسأله ای است که نمی توان لحظه ای از آن غفلت کرد.

 

 

 



  • رشحه قلم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی